четвртак, 22. новембар 2012.

Novi radovi !



Ovih dana najviše sam radila minđuše , poneki prstenčić i broš i prilično sam zadovoljna kako sve to na kraju izgleda .



Dosta sam eksperimentisala sa glinama i tehnikama pa se tu našao i Cernit i Premo i Fimo (beolin sam skroz izbacila iz upotrebe jer je katastrofalan) a od tehnika ima i transfer i salvetna ....




Ovaj crveno crni set mi je omiljeni od svih a stoji fenomenalno !

Ove tufnaste minđuše sam radila na providnoj glini i dopao mi se efekat .

I da vas ne bih potpuno "udavila" fotkama , poslednje dve su "gomile" :)))))






Uživala sam radeći ih i jedva čekam da započnem nove !!! :))

22 коментара:

  1. wow sve je prekrasno naj su mi ove prve pozzzz

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Drago mi je zbog toga Silvija a to me inspiriše da budem još kreativnija ! Hvala :)

      Избриши
  3. Prvo,meni je drago sto sam otkrila tvoj blog koji je praznik za oci od onoga sto radis!
    Drugo,ne pisem nikad komentare reda radi.
    Ali,sad ne mogu da odolim a da ne napisem da bih vrlo rado skinula s monitora komplete sa 3. i 5. slike,samo kad bi to moglo:))
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je drago Ljubinka ... i što si me otkrila i što ti se dopadaju radovi toliko da bi ih skinula sa monitora :D
      Veliki pozdrav ! :)

      Избриши
  4. I imas zasto da budes zadovoljna :) Radovi su potpuno sa stilom uradjeni i vrlo prepoznatljivi.
    Samo tako nastavi :)

    ОдговориИзбриши
  5. Divno,svaka cast!Meni su prve favorit ali i ostale su extra.Jos jednom sve pohvale.pozdrav.Marija

    ОдговориИзбриши