субота, 2. јун 2012.

Oterajte kišu bojama !



Iako je jun vreme je kao u aprilu ! Mračno , tmurno , kišovito .... Ali ne dozvolite da vam to pokvari raspoloženje .... Ja sam kupila ljubičasto beli kišobran na tufne i svakako ću se opredeliti za modne detalje u jarkim i veselim bojama , npr. žuta , crvena , zelena ...
A evo i predloga kako tmurno vreme da oterate bojama , možda vam se neki dopadne :))))






Na ovoj poslednjoj torbi ovaj preslatki violinski ključ je izradila moja draga prijateljica Ivana Milenković , po mojoj želji , da nam upotpuni ovu raspevanu torbicu .... a pošto joj je danas i rođendam , ovom prilikom joj se zahvaljujem na saradnji i ujedno želim sve najbolje na ovaj divan dan ! A sve njene radove , pune mašte boja i ljubavi možete pogledati OVDE  ....
Prijatan vikend !

14 коментара:

  1. Izgleda da je čarolija upalila, napolju je divan i sunčan dan, sasvim kao na torbici s kućicama :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš ! Posle ovog posta i kod mene se pojavi sunce ... Živela čarojila ;))

      Избриши
  2. Kod tebe je bas leto, sto se tice radova. :)

    ОдговориИзбриши
  3. jako je lijep nakit a najviše mi se sviđa ova crvena torba zadnja odlična je

    ОдговориИзбриши
  4. Radovi su ti zaista predivni, a kako lepo i umetnički montiraš fotografije me oduševljava svaki put kad ih gledam!:)

    ОдговориИзбриши
  5. wow nice blog and great post!

    hope you stop by my blog as well, it would mean a lot to me :)

    Figure of Chic

    ОдговориИзбриши
  6. Kao i obično - prekrasni detalji, nakit za poželjeti:)) I odlični kolaži! Moj favorit ovaj put - torba sa kućicama u cvijeću, predivna je!

    ОдговориИзбриши
  7. divno je sve, a za zadnju torbu i kombinaciju nemam reči! :*

    ОдговориИзбриши
  8. Malko kasnim, ali vrijeme je još uvijek tmurno i kišovito, no u svakom slučaju razvedrila si me ovom paletom vedrih boja i fenomenalnim modnim dodacima, od kojih biram crveno!
    Lp :)))

    ОдговориИзбриши
  9. Divne boje, savršeni radovi.
    Nije ni čudo da nema više kiše i da nas sunce raduje svakog dana :)

    ОдговориИзбриши
  10. + pa kako da ne pomenem da su tvoji radovi divni!

    ОдговориИзбриши