понедељак, 3. октобар 2011.

Broš sa krilima ....

Dragi moji , danas vam predstavljam novi broš , sa malenim leptirom , radjen transfer tehnikom , ukrašen zanimljivom trakicom koja po sebi ima metalne perlice ..... Crno belo , naravno ...ovo naravno kažem jer u zadnje vreme najviše radim crno bele kreacije , što po zahtevima kupaca što po nekom svom ukusu i baš mi se dopada što je tako .... A ovaj broš je lak za uklapanje , može se nositi na više načina .... na ogrlici , bluzi , jaknici , kaputiću , torbi ....Moj favorit je rever kaputa .... a vi , po vašoj želji .....



2 коментара:

  1. Jooj!!!! Ovo je prelepo. Kao i ovo iz proslog posta :) Svaka pohvale. Sve je uradjeno sa toliko ukusa i stila, da nemam reci :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jao , hvala puno ! Baš me je obradovao ovaj komentar .... :)) Daje i meni krila :))

    ОдговориИзбриши