уторак, 21. октобар 2014.

XXL kutija

Ovu kutiju sam radila po porudžbini, zahtev je bio da bude crno bela i dovoljno velika da u nju stane gomila rajfova :)

Ostalo je bilo na meni. 



Prvo sam je ofarbala u belo, dva tri sloja, lepila salvetu, lakirala, ušrafila metalnu ručku. 

I nešto mi je nedostajalo. 



Pronašla sam traku, crnu sa belim tufnicama, poslužila je kao linija koja je odvajala crno beli deo kutije od potpuno belog, kao i crni pamučni materijal sa belim srcima za unutrašnjost.... 



Na kraju sam je ukrasila sa dva crna leptira i tek onda mi je delovala potpuna i završena.





Na poslednjoj slici je predlog šta može da se čuva u njoj i koliko toga može da stane. Naravno, ne mora da služi samo za kozmetiku, mogu u njoj da se čuvaju četke i vikleri, krupan nakit, sveske sa receptima, drage uspomene i fotografije....mogućnosti je dosta....






2 коментара: