четвртак, 28. март 2013.

"Širom zatvorenih očiju"

Kačim ja tako slike novih minđuša na svojoj fb stranici ,  i zapazim sasvim slučajno , da većina devojaka na slikama žmuri .... to mi uopšte nije bila namera , jednostavno takve sličice su mi u tom trenutku bile zanimljive i njih sam štampala....







A ovde se čak i ne vide oči ! :)


I jedan brošić iz te kolekcije ....


Pa i sovice i maleni vrapci .... svi žmure ! :)

Da li sve ovo govori nešto o meni ili je sve neka slučajnost , ne znam .... ali nosim se mišlju da svi oni uživaju u trenutku u kom su , zamišljeni , prepušteni svojoj mašti ... pomalo kao ja :)




3 коментара:

  1. Da sigurna sam da uzivaju-posebno na tvojim mindjusama! Divno sve odaberes, to uvek kazem. A masta mora da postoji!

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo zanimljiv zakljucak.
    Da sada ovo nisi napisala, veruj mi, nikada ne bih ni primetila!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične minđuše.
    To što žmure je baš dobro, gledaju unutra, u sebe, neki bolji svet :)

    ОдговориИзбриши