недеља, 11. новембар 2012.

Poslastica

Mislim da već sve vrlo dobro znate koliko volim slatko , prosto OBOŽAVAM !  A s obzirom da me jako jako dugo nije bilo rešila sam da vas SVE počastim jednom odličnom poslasticom ... tačnije dve poslastice .... Prva je moj omiljeni kolač - Kolač sa sirom ...




Evo recepta , jako je jedostavan :
Kora - kutija melvenog keksa (300 g) , mleko (otprilike da bude masa slična kao za plazma tortu) i 50 g kakaa , izmešati i sipati na tacnu za posluživanje .
Fil - dva šlaga umutiti po uputstvu sa kesice , jedna kisela pavlaka , dve pune kašike krem sira i šećera u prahu po ukusu .Sjediniti , premazati koru , posuti kakaom i ostaviti u frižideru da se dobro ohladi .
Moram priznati da mi dekoracija i nije jača starna ali niko nije manisao , gurali su se sa tacnama za još po jedno parče .


A druga poslastica je trenutna akcija na mojoj stranici Beba Still (V.G.) !


Nadam se da vam se obe poslastice dopadaju a ja odoh da ugrabim još neko parče od one prve jer svima je u kući omiljena :))
Veliki pozdrav do sledećeg posta !

9 коментара: