петак, 23. новембар 2012.

Oldtimer

(slike automobila pozajmljene sa neta)


Ove fotke (i još poneke njima slične) su me inspirisale za radove koji slede ...

Torbica od tamno teget teksasa , postavljena je pamučnim platnom cvetno romantičnog dezena , sa detaljem rađenim salvetnom tehnikom + metalna dugmad ....

Devojka u sredini je manje više u stilu kakav bih ja jako volela uz ovu torbu (ne mora drugom da se svidi :D )



Minđuše rađene transfer tehnikom , polimerna glina Cernit ....


A ovu su ešarpe koje sam davno radila ali mislim da bi se nekako uklopile u priču ....


Jedna ešarpa , malo vetra , oldtimer i luda vožnja (ali oprezna u slučaju da čita neko iz saobraćajne) i mašta može zaista svašta ... od svega imam samo vetar u kosi :D


 I mislim ni da mi maštovitosti ne manjka , šta znam .... a ovu ešarpu možete poneti na više različitih načina , izaberite svoj ! :)))))


6 коментара:

  1. Sve jje ppredivno! Jako me zanima dekupaz ali ne stizem da probam smrk

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Nataša ... tako sam ga i ja odlagala ali došao je red i na njega .... a još uvek ga odlažem na kutijama , imam sve spremno za to već mesecima !! Biće jednom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa zar ti to na torbama nije dekupaz na tekstilu? Ja koliko sam citala - to je to

      Избриши
    2. Da da , ali dugo sam se dvoumila pre nego sam počela da radim sa salvetama ...to sam htela da kažem .... još me čeka salveta na kutijama , to nisam radila ali imam sve spremno .... :)))

      Избриши
  3. To je znači taj post :)
    Nema potrebe da ti govorim koliko mi se sviđa, ešarpe su prelepe!

    ОдговориИзбриши